DPS „JUNIOR” w Miłkowie znak sprawy: DPS/ZP/2/2020
NAZWA POSTĘPOWANIA
Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2020 / 2022 do kotłowni administrowanych przez Dom Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus/A1 w okresie od listopada 2020 r do listopada 2022 r dla Domu Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie, Miłków 138 , 58-535 Miłków.
TRYB POSTĘPOWANIA
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej 209 tys. euro (art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 Prawo zamówień publicznych t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.)
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert – do dnia 19.11.2020 r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert – dnia 19.11.2020 r. o godz. 10:15
Miejsce składania ofert:
Dom Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie
Miłków 138, 58-535 Miłków, pawilon 2 (I piętro) sekretariat
Miejsce otwarcia ofert:
Dom Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie
Miłków 138, 58-535 Miłków, pawilon 2 (I piętro) pok. 23
- Nazwa (firma) oraz adres Zamawiającego
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ „JUNIOR”, Miłków 138, 58-535 Miłków
Powiat: Jelenia Góra
Województwo: dolnośląskie
Numer telefonu: (75) 76 10 227
Numer faksu: (75) 76 10 227
Adres strony internetowej: https://www.dpsjunior.pl
Adres e-mail: przetargi@dpsjunior.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 700 do 1500.
Adres strony na której umieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
https://www.dpsjunior.pl
- Tryb udzielenia zamówienia
2.1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
– Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. – Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „Pzp”.
2.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (podst. prawna: art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Pzp).
Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców stosować się będzie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny ((Dz. U. z 2018 r. poz. 1025, 1104, 1629, 2073 i 2244 oraz z 2019 r. poz. 80), jeżeli przepisy Pzp nie stanowią inaczej.
2.4. W celu prawidłowego złożenia oferty, Wykonawca winien zapoznać się bardzo Dokładnie ze wszystkimi częściami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
- Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia są „sukcesywne dostawy paliwa drzewnego – pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus/A1 wraz z załadunkiem, transportem przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynów za pomocą złącza pneumatycznego, dla potrzeb grzewczych Domu Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie w ilości szacunkowej około 250 ton, w okresie od 20 listopada 2020 r. do 30 listopada 2022 r.
Zamawiający zastrzega, że może nie dokonać zamówienia planowanych w/w ilości pelletu. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu zamówienia mniejszej ilości pelletu przez Zamawiającego.
Wspólny słownik zamówień (CPV): 09.11.14.00 – 4 Paliwa drzewne